- Maandag - Vrijdag 08:30 – 17:00
- Freddy van Riemsdijkweg 28, Eindhoven
- Info@bekkeringmedia.nl
06 24 60 11 65
Bel Ons Direct
Bel Ons Direct
Stichting Pergamijn ondersteunt en begeleidt mensen met een verstandelijke beperking. De organisatie ziet het als haar kernopdracht dat ze met de beschikbare middelen het leven van cliënten met verstandelijke beperkingen op basis van hun keuzen, kansen en mogelijkheden zo goed mogelijk ondersteunt.
Om dit te bieden heeft de organisatie een zo gevarieerd mogelijk aanbod aan voorzieningen van wonen, werken, daginvulling en ontspanning. Het werkgebied van Pergamijn ligt in de provincie Limburg.
Vanuit onze ervaring in het werven van zorgpersoneel en de ervaring in het werken met deze complexe maar zeer interessante doelgroep kregen wij de vraag een concept te ontwikkelen met als doel de werving van personeel.
Allereerst zijn wij in het werken op deze locaties gedoken. Wat voor begeleider moet je zijn? Wat voor relatie hebben de begeleider en de cliënt? Wat zijn de dagelijkse werkzaamheden? Wat maakt jou als begeleider belangrijk?
De centrale vraag hierin was: wat wordt je als je dit werk gaat doen?
Door begeleiding maakt de cliënt stappen, heeft hij op tijd zijn eten of drinken, maakt hij een wandeling en verloopt het familiebezoek ontspannen.
De strategie voor Stichting Pergamijn stond in het teken van een wervingscampagne om meerdere gekwalificeerde zorgprofessionals aan te trekken. Aan de hand van het huidige vacature aanbod is hier een cross mediale strategie voor opgezet. Allereerst zijn we gestart met het ontwikkelen van een concept waar de gehele strategie op draait. Hier is uiteindelijk #debelangrijkeander uitgekomen waarin we de zorgverlener op deze manier betitelen. Vanuit daar zijn we op basis van doelgroepanalyse gaan kijken hoe we deze campagne het beste konden gaan draaien.
Omdat stichting Pergamijn middels deze campagne ook graag aan haar positionering wilde werken, zijn we naar locatie gegaan om foto- en videomateriaal te schieten. Uiteraard stonden zowel zorgverlener als cliënt hierin centraal. Vanuit daar is er een visueel concept gemaakt dat in verschillende advertentie campagnes is ingezet middels meerdere social kanalen en de zoekmachine. Ook zijn er converterende landingspagina’s in de huisstijl gecreëerd die aansluiten bij de behoefte van de doelgroep. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in mooie resultaten en meerdere waardevolle leads voor Pergamijn.
250+ leads
80+ Sollicitaties
11% CTR op alle bereikte personen
Vraag dan jouw gratis strategiegesprek aan!
Ook een professionele Website laten maken door Aslan Webtech