Het traditionele ‘kom bij ons werken’ en ‘solliciteer op de vacature’, is aan flinke concurrentie onderhevig. Professionals in de zorg, het onderwijs en de kinderopvang zien tegenwoordig dusdanig veel vacatures voorbij komen, dat het lastig is om nog op te vallen.
Wij zien en geloven, ondanks de overlap in dienstverlening, dat iedere organisatie uniek is in zijn of haar aanpak en verhaal en dus creëren we employer branding campagnes die de inhoud raken en die de juiste professionals bereiken, enthousiasmeert en converteert tot sollicitanten.
In de eerste fase van het proces, de brainstorm, leggen we de basis voor een succesvolle employer branding campagne.
Met ons team en verschillende disciplines vanuit jullie organisatie duiken we diep in de diverse doelgroepen waar we ons op gaan richten. We bepalen wie ze zijn, wat hen beweegt, waar hun behoeften liggen en wie ze worden als ze bij jullie organisatie aan de slag gaan.
Dit stelt ons in staat om een authentieke boodschap te creëren die perfect aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep.
In de tweede fase, het vormgeven van de strategie, vertalen we de waardevolle input uit de brainstormsessie naar een concrete employer branding strategie.
Middels de strategie weten we wie onze doelgroep is, waar we hen kunnen vinden en hoe we hen naast bereiken ook gaan aanzetten tot actie.
Namelijk komen werken bij jullie prachtige organisatie!
In de derde fase, de creatie van materialen, brengen we de strategie tot leven met visueel en inhoudelijk sterke content.
Fotografie en Videografie:
Onze professionals zetten de kracht van beeld in om de boodschap op een aantrekkelijke en authentieke manier over te brengen.
Creatieve Employer Branding Campagne:
We ontwikkelen een unieke en herkenbare employer branding campagne die de organisatie onderscheidt in de markt
In de vierde fase, de lancering van autoriteit- en sollicitatie campagnes, gaan we actief op zoek naar de ideale medewerkers. Deze fase draait om het implementeren van de strategie en het inzetten van de materialen om de doelgroep te bereiken en te overtuigen.